Újból együtt!
Ugrálókötél bemelegítésnek ismét:) De most már nehezítettünk a dolgon, párosával,
és csukott szemmel is át kellet szaladni a kötél alatt!(térérzékelés,
bátorságpróba, szociális kapcsolatok))
Babzsák is repült körbe-körbe. De most már a kettő folyamatosan ment......(szem-kéz koordináció, lateralitás, szociális kapcsolat)
Számoltunk sokféleképpen. Húszas számkörben, tapsolva,
elöl, hátul, együtt, külön-külön. Halkan, hangosan. tapsra, dobbantásra.(számfogalom,
számolási készség, ritmusérzék, nagymozgás)
Mondókát is mondtunk, de két nagy körben
állva, egymással szemben, tapssal és meneteléssel fűszerezve!(ritmusérzék,
memória, hangképzés)
Az ujjgyakorlattal kísért versikék
még a felnőtteken is kifogtak. (finommozgás, memória, figyelem, koncentráció)
A végén volt egy rövid mese, amit közösen lerajzoltunk: hosszú úton,
hegyen-völgyön, magas toronyban járt a hősünk, és a végén körben táncoltak a
lakodalomban.
( írás előkészítő elemek rajzolása nagyban, szabadon)
Ugrálókötél bemelegítésnek ismét:) De most már nehezítettünk a dolgon, párosával, és csukott szemmel is át kellet szaladni a kötél alatt!(térérzékelés, bátorságpróba, szociális kapcsolatok))
Számoltunk sokféleképpen. Húszas számkörben, tapsolva, elöl, hátul, együtt, külön-külön. Halkan, hangosan. tapsra, dobbantásra.(számfogalom, számolási készség, ritmusérzék, nagymozgás)
( írás előkészítő elemek rajzolása nagyban, szabadon)